Járjon egy lépéssel a konkurensei előtt!
A konkurencialista készítés
Egy átlagos vállalkozó ismeri a termékét. Egy tehetséges vállalkozó ismeri a célpiacát. Egy sikeres vállalkozó pedig ismeri a konkurenciáját is.
Szeretné, ha előre sejthetné, mit fog lépni egy konkurense? Valóban tudja, hogy kire a legérdemesebb figyelni, ki jelenthet veszélyt a vállalkozására? Sejti, hogy miből van a legnagyobb vetélytársai bevételének jelentős része? Nem kell találgatnia, ha professzionális versenytárs elemezést használ!
A konkurencialista összeállítása az üzleti terv egyik legfontosabb lépése, hiszen alapvető stratégiánkat határozza meg. A vetélytárs-analízis segítségével nem csupán vállalkozásunk helyzetéről kapunk képet, hanem hosszú távú stratégiai döntéseket is meghozhatunk. A konkurenciát tartalmazó adatbankunk alapján arról is képet kapunk, hogy egy lépésünk (például új termékkör bevezetése) után milyen reakció várható az egyes konkurens piaci szereplőktől.
Előny a sakkjátszmában
Az ellenfél megismerése alapvető stratégiai lépés az élet minden területén. Egy átfogó konkurencialista több kulcsparaméter alapján sorolja be versenytársainkat (mérleg, munkavállalói létszám, beruházások méretei stb.). Monitorozhatjuk, hogy milyen a konkurensek és a vevők kapcsolata, milyen beszállítói körrel dolgozik, mekkora tartalékai vannak.
Ha látjuk, milyen csatornákon kommunikálnak a vetélytársak, mely termékelőnyökkel nyerik a legtöbb megrendelés, illetve honnan szerzik be a termékeket, olyan információk birtokába kerülünk, melyek kiemelkedő előnyhöz juttatnak bennünket.
Ügynökségünk a konkurenseiről megismerhető információkat összegyűjti, elemzi és tárolja egy adatbankban. Ez az információhalom elsődlegesen segít Önnek, hogy a piacon pozicionálja saját helyzetét, előre figyelmeztetheti üzletét veszélyeztető konkurensek megjelenésére és megerősödésére, másodsorban pedig segít az ideális beszállítók és termékkör kialakításában is. Tanuljon a konkurenseitől: lesse el a jó dolgokat, kerülje el az ő hibáikat. Előzze meg őket mindig egy lépéssel!
A konkurenciamonitoring szolgáltatásunk természetes része a sajtófigyelés, így ezzel a csomaggal nem maradhat le semmiről, ami a piacán történő versenytársmozgásokat illeti. Tartsa számon a vezetőváltásokat, az uralkodó trendeket, időről időre figyelje a konkurencia célcsoportjait is, tehát mindig legyen friss, naprakész információja a konkurenseiről.
Szinte biztos lehet benne, hogy a versenytársai már figyelik Önt! A legjobb döntést akkor hozhatjuk meg, ha a lehető legtöbb információ áll a rendelkezésünkre. Ismerje meg versenytársai jövőbeli terveit, hogy azok szerint alakíthassa a saját stratégiáját!
Segítünk a konkurenciaelemzésben: kérje tájékoztatónkat most!